Kirjoittaja Aihe: Eko  (Luettu 977 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla blues

• alumiiniputken kuljettaja
  • Costarider
  • Hero Member
Eko
« : Heinäkuu 16, 2010, 17:08:15 »
Ekolla nakyy olevan muutakin businesta kuin pelkka Pacosin Esso!  Kuvat Larnakasta.
"Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming loudly----WOW----What a ride!"

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
Re: Eko
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2010, 08:58:49 »
Onnittelut Blues, olet päässyt käymään Kyproksella eikä pelkkää Putinlandia. Ymmärsin aiemmin, että olet Venäjällä pari viikkoa ja lomalla pari viikkoa, mutta nyt näyttää siltä, että olet lomalla kaksi viikkoa/vuosi!  ;D

Nuo EKO huoltoasemat ovat todella EKOlogisia... ainakin päätelleen siitä, että kuvissasi on useita lantakasoja.....

Paikalla blues

• alumiiniputken kuljettaja
  • Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2010, 10:50:54 »
Hyva jos saan edes sen 2 viikkoa...hypitaan ympariinsa paivittain...Saattaa jopa Helsinki osua ensi viikon ohjelmaan. Alkanut jo tuntua etta mua on taas jymaytetty....ja oikein kunnolla talla kertaa.

EKO taitaa antaa lapiollisen takakonttiin kaupanpaalle kun tankkaa tayteen....
"Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming loudly----WOW----What a ride!"

Poissa Lauri

• Costarider
  • Prospecting Member
« Vastaus #3 : Heinäkuu 17, 2010, 19:47:23 »
 ;D Joo ja on näköjään varmistanut tiesululla,ettei kukaan livistä ilman ilmaistarjousta.

Poissa hdeko

• Costarider
  • Prospecting Member
  • SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta
« Vastaus #4 : Heinäkuu 20, 2010, 12:07:26 »
Olen tässä koittanut pitää matalaa profiilia, mutta perskules ei se aina onnistu. Yhtä huonosti kävin niiden Eko (suomessa) ja Eco (globaali) pesuaineiden ym. kanssa. Brädi on levinnyt maailmanlaajuisesti ja myynti senkun lisääntyy. Öljy yhtiöt ovat sen erityisesti huomannet, on tapahtunut jopa ylikuumenemista, jonka  esim. BP:n huomasi, siksi alkoi levittää "öljyä laineille". Jori, teeppä koeostos Eko:lla, haluan varmistua ettei vain sitä kauppaa käytäisi Nigerian tapaan ;D Nyt varmaan mihin olen yritysten voitot sijoittanut. No tietysti Nokia, Kailajärven valuuttaputiikki, Hukkuneiden merimiesten villapaitarahasto ym. Pyramiidiorganisaattioissa olen aina pitänyt myös matalaa profiilia (profilointi), olen aina ollut siellä viimeisellä eli matalimmalla tasolla. Ulkomaisista suuryrityksistä esim. aallonharjalla ja myös sen alla kulkeva BP. Sijoitukset ovat olleet erittäin onnistuneita, vertailukohtana kotimainen Neste. Yritysosto 500 miljoonalla velkarahalla, korko 10%, myynti vuoden päästä 5 miljoonalla. Vuosikertomuksessa maininta hyvästä kaupasta kun saatiin edes 5 miljoonaa, 50 miljoonan korkokulut olivat sitten liiketoimintakuluja. Näin olen minäkin tehnyt, kyllä mallia pitää ottaa suomesta suomalaisena. Alkää siis ihmetelkö jos yritysten nimet lähiaikoina muuttuvat esim. Eko1 ja EcoOne ja jne (globaali tilanne). Tästä on hyvä jatkaa, sillä numeroitahan riittää, jos loppuvat jatketaan kirjaimilla.