Olen tässä koittanut pitää matalaa profiilia, mutta perskules ei se aina onnistu. Yhtä huonosti kävin niiden Eko (suomessa) ja Eco (globaali) pesuaineiden ym. kanssa. Brädi on levinnyt maailmanlaajuisesti ja myynti senkun lisääntyy. Öljy yhtiöt ovat sen erityisesti huomannet, on tapahtunut jopa ylikuumenemista, jonka esim. BP:n huomasi, siksi alkoi levittää "öljyä laineille". Jori, teeppä koeostos Eko:lla, haluan varmistua ettei vain sitä kauppaa käytäisi Nigerian tapaan

Nyt varmaan mihin olen yritysten voitot sijoittanut. No tietysti Nokia, Kailajärven valuuttaputiikki, Hukkuneiden merimiesten villapaitarahasto ym. Pyramiidiorganisaattioissa olen aina pitänyt myös matalaa profiilia (profilointi), olen aina ollut siellä viimeisellä eli matalimmalla tasolla. Ulkomaisista suuryrityksistä esim. aallonharjalla ja myös sen alla kulkeva BP. Sijoitukset ovat olleet erittäin onnistuneita, vertailukohtana kotimainen Neste. Yritysosto 500 miljoonalla velkarahalla, korko 10%, myynti vuoden päästä 5 miljoonalla. Vuosikertomuksessa maininta hyvästä kaupasta kun saatiin edes 5 miljoonaa, 50 miljoonan korkokulut olivat sitten liiketoimintakuluja. Näin olen minäkin tehnyt, kyllä mallia pitää ottaa suomesta suomalaisena. Alkää siis ihmetelkö jos yritysten nimet lähiaikoina muuttuvat esim. Eko1 ja EcoOne ja jne (globaali tilanne). Tästä on hyvä jatkaa, sillä numeroitahan riittää, jos loppuvat jatketaan kirjaimilla.