Kirjoittaja Aihe: ..  (Luettu 4104 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
..
« : Joulukuu 05, 2006, 00:36:09 »
oliskos kellään hd merkkistä mopoa myynnissä sopu hintaan..fättäri tai pitkäkeula kiinnostais eritoten.

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja
  • Costarider
  • Hero Member
Vs: .. Pitkakeula HD
« Vastaus #1 : Joulukuu 05, 2006, 03:20:09 »
FatBoy Harrilla on upea pitkakeula Fuengirolassa ja sopivaa korvausta vastaa saattaa luopua lemmikistaan....
"Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming loudly----WOW----What a ride!"

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
Vs: ..
« Vastaus #2 : Joulukuu 05, 2006, 14:16:07 »
kiinnostaa... kuvia ja muuta tietoa voipi laittaa s.postiin a.aimo@hotmail.com ... myös muille tiedoksi  8)

Poissa Kari

• FLHTCU Custom - EVO rules!
  • Founding Member
  • Hero Member
  • Life is a Road Trip - where are you riding it?
    • VIP
Re: ..
« Vastaus #3 : Joulukuu 06, 2006, 02:12:34 »
FatBoyHarri taitaa olla tällä hetkellä käymässä jenkeissä, mutta tulee varmaan aivan lähiaikoina Espanjaan... laitan mukaan yhden kuvan "pitkäkeulasta" ...ihan vaan sen takia, että satuit kysymään ;) ...kysy Harrilta, onko se vielä myynnissä vai joko on mennyt...
Harrin sivut: http://saksantuonti.com

...ja siellä etupyörän takana näkyy mun FatBoy... olen miettinyt sen vaihtamista uuteen jo parisen vuotta.
"Never argue with an idiot, onlookers may not be able to tell the difference"
-- Mark Twain

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #4 : Joulukuu 06, 2006, 11:08:08 »
tossa millenium mopossa on kyllä tyyliä..mitenkä mahtaa olla ajettavuuden kanssa..harkinnan arvoinen peli.
laita kari tosta sun moposta tietoa vaikka mun s.postiin niin väännetään ;) laita hinnastakin jotain suuntaa antavaa.
mä olen tulossa tammikuun aikana sinne päin ja ajattelin ostaa mopon heti kun löytyy hinta/laatu huomioiden sopiva peli.

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
« Vastaus #5 : Joulukuu 06, 2006, 22:45:28 »
Kuules Jukka,

Ei niillä ajo-ominaisuuksilla ole Millenium-mopon kanssa mitään tekemistä. Kun on kyse siitä kellä on hienoin pitkäkelua, silloin Millenium mopon omistaja röyhistää rintaansa.

Toisaalta kaikki pitkäkeulaisten kuskit ovat jotenkin oppineet hallitsemaan nuo menopelinsä. Ei oikeastaan tarvitse verrata kuin siihen, että kyllä se bussikin ja ylipitkät Cadillackit kääntyy kulmissa....

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #6 : Joulukuu 07, 2006, 01:19:33 »
pituushan se tietenkin loppupelissä ratkaisee ,kun chopperi miehet vertailee vehkeitään ;D ..mulla on ollu 3 pitkäkeulaa(pannuja)   
niistäkin pisin oli vaan reilu pari metriä.. se oli kyllä pirun hyvä ajaa vaikka oli jäykkärunkoinen..jätöt sun muut oli ok..mutta nää ajettavuudet on kanssa vähän makuasioita..toinen tykkää ja toinen ei..mulle piisaa kun on rapiat satkuun asti ok ajettava.
siitä ei kyllä pääse mihinkään etteikö toi millenium ole hieno,mä en vaan oikein tiedä kumpaa nyt olen hakemassa näyttö vai käyttö mopoo..mutta se selviää alkuvuodesta kun muutan sinne costa del solille..

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #7 : Joulukuu 13, 2006, 22:57:14 »
mopo asia ratkes tänään, kun ostin käyttömopon...tosin taitaa olla vähän näyttö mopo myös ;D..joten yks fättäri lähtee tammikuussa täältä kylmästä suomesta sinne costan aurinkoon..kiitos kaikille jotka ovat tarjonneet minulle mopojaan ja antaneet vinkkejä...voihan vidu kun on hieno fiilings.

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja
  • Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #8 : Joulukuu 16, 2006, 04:07:42 »
Paneppa kuva moposta tanne niin saadaan ihailla!
"Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming loudly----WOW----What a ride!"

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
Vs: ..mopo kuva
« Vastaus #9 : Joulukuu 16, 2006, 17:14:16 »
 tässä olis yksi kuva joka otettu heti kaupanteon jälkeen..pyörä lähtee costalle liikkeestä suoraan..voitte kuvitella kuinka on polte päällä kun joutuu odotteleen että pääsee kunnolla sillä ajamaan..siinä on 240 perä sun muuta..että semmoinen peli..kuva otettu kännyllä joten laatu huono.

Poissa Kari

• FLHTCU Custom - EVO rules!
  • Founding Member
  • Hero Member
  • Life is a Road Trip - where are you riding it?
    • VIP
« Vastaus #10 : Joulukuu 16, 2006, 20:04:57 »
Upea peli!  ;D

Onpas upea peli... voin kyllä hyvin kuvitella ajopoltteen... no, kohta sitä herkkua tulet saamaan ;)
"Never argue with an idiot, onlookers may not be able to tell the difference"
-- Mark Twain

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #11 : Joulukuu 18, 2006, 22:51:41 »
  kiitos kiitos kari ;D olen tässä lähtöä sinne suuntaan järjestellyt,tuntuu että miljoona asiaa olis hoidettava vielä ennenkuin pääsee starttaamaan..pakun ostin tänään ja pistän mopon,muuttolaatikot sekä tietysti mukulan,muijan ja koiran uudenvuoden jälkeen kyytiin ja eikun menoks... kämppä vinkkejä voi laittaa muuten kanssa mun s.postiin  a.aimo@hotmail.com  ..tiedoksi vaan, jos nyt jollain lukijalla sattus oleen tyhjillään ...400-600e sais maksaa kk ja talli tai aidattu parkki tarvis olla..ettei voro vie mopoa >:(

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #12 : Joulukuu 21, 2006, 00:52:01 »
laitoin tänään erikoiskilpi anomuksen sisään..sattui niin hyvä säkä että pojan nimi oli vapaana.(selvennyksen vuoksi,mopo on sf kilvissä)
jos jollain on saman suuntaisia aikomuksia,kannattaa pitää hoppua,sillä 07 helmi-maaliskuun vaihteessa kilpien saanti vaikeutuu..tulevaisuudessa ei enää myönnetä samaa kilpeä moottoripyörään mikä jo on käytössä autossa..nyt sellainen siis on vielä mahdollista.....esim tos-1 voi olla tällä hetkellä käytössä samaan aikaan sinun harrikassasi ja naapurin mossessa.

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #13 : Helmikuu 03, 2007, 02:04:31 »
nonniin nyt sitä on oltu 3sen viikkoa täälä aurinkorannikolla..taidanpa tässä kirjoitella aikani kuluksi mitenkä täälä on mennyt(tota juomatonta lidlyn halpa kaljaakin tossa viälä on jäljellä ja nukkumattiakaan ei ole näkynyt)
niin jotta asiaan...tultiin muijan ja mukulan kanssa fugeen siis 3viikkoa sitten. eka yö hotellissa meni verhoja heilutellen(olin kuullut että pakun kun jättää kadulle vartioimatta,aamulla ei ole pakua tai ainakin ikkunat on rikottu)no siitä selvittiin..asunto löytyi säkällä helposti ja eikun kamat sisään ja mopo autosta pihalle, pari kahvan kääntöä ja startista painallus.. johan heräs..voi s..tana että oli mahtava fiilis. ykköstä sisään ja baanalle,tosin pitkälle en kerennyt kun meinasin saada paskahalvauksen,helvetin iso maasturi näky peilistä ja pilli soi..aattelin ekaksi että olenko s..tana vie ajanut venäläisen mafioson sihuahuan yli tai mitä lie kun äijä maasturin puikoissa noin pillinpäällä makaa,no en onneksi..suomalainen äijä se olikin ja vielä costaridersin ukkoja,hd-eko..oli kattonu että suomimopolla joku päästää ja ajatteli sitten piruuttaan säikytellä..no eikun käspäivää ja hd-eko jo puhelimen kampeen kiinni ja soittamaan muillekin costan ukoille että nyt potat päähän ja baanalle,tuli uus häiskä maisemiin...nyt sitä on sitten jo toistatuhatta km tullu päästeltyä vuoristo ja rantamaisemissa ja kivaa on ollut..jotta jos joku tänne suunnalle on aatellu muutella niin mä ainakin vilpittömästi olen sitä mieltä että oikea valinta ja tervetuloa messiin.