nonniin nyt sitä on oltu 3sen viikkoa täälä aurinkorannikolla..taidanpa tässä kirjoitella aikani kuluksi mitenkä täälä on mennyt(tota juomatonta lidlyn halpa kaljaakin tossa viälä on jäljellä ja nukkumattiakaan ei ole näkynyt)
niin jotta asiaan...tultiin muijan ja mukulan kanssa fugeen siis 3viikkoa sitten. eka yö hotellissa meni verhoja heilutellen(olin kuullut että pakun kun jättää kadulle vartioimatta,aamulla ei ole pakua tai ainakin ikkunat on rikottu)no siitä selvittiin..asunto löytyi säkällä helposti ja eikun kamat sisään ja mopo autosta pihalle, pari kahvan kääntöä ja startista painallus.. johan heräs..voi s..tana että oli mahtava fiilis. ykköstä sisään ja baanalle,tosin pitkälle en kerennyt kun meinasin saada paskahalvauksen,helvetin iso maasturi näky peilistä ja pilli soi..aattelin ekaksi että olenko s..tana vie ajanut venäläisen mafioson sihuahuan yli tai mitä lie kun äijä maasturin puikoissa noin pillinpäällä makaa,no en onneksi..suomalainen äijä se olikin ja vielä costaridersin ukkoja,hd-eko..oli kattonu että suomimopolla joku päästää ja ajatteli sitten piruuttaan säikytellä..no eikun käspäivää ja hd-eko jo puhelimen kampeen kiinni ja soittamaan muillekin costan ukoille että nyt potat päähän ja baanalle,tuli uus häiskä maisemiin...nyt sitä on sitten jo toistatuhatta km tullu päästeltyä vuoristo ja rantamaisemissa ja kivaa on ollut..jotta jos joku tänne suunnalle on aatellu muutella niin mä ainakin vilpittömästi olen sitä mieltä että oikea valinta ja tervetuloa messiin.